ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Στο παρόν δοκίμιο, ο Κροπότκιν πραγματεύεται με ενδελεχή επιχειρηματολογία και παραστατικό τρόπο το ζήτημα της διανοητικής και της χειρωνακτικής εργασίας, καθώς και τις προεκτάσεις του. Σε αυτό το πλαίσιο, υποστηρίζει ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να είναι ενιαία, συνδυάζοντας την "διανοητική εργασία" με την "χειρωνακτική εργασία", έτσι ώστε η κοινωνία να εφοδιάζει τους νέους τόσο με επιστημονική όσο και με τεχνική γνώση. Η μάθηση πρέπει να έχει έναν στόχο: να βοηθάει τους ανθρώπους να βελτιώσουν την υλική τους κατάσταση, ολοκληρώνοντας την προσωπικότητά τους μέσα σε συνθήκες ελευθερίας, χωρίς να χρειάζεται πλέον να στηρίζουν την ευτυχία. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

Σελίδες
74
Συγγραφέας
ΠΙΟΤΡ ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ, KROPOTKIN PYOTR